Zamknij

Media - Wideo - Wydarzenia

Ruszyła kampania reklamowa trasy Męskie Granie 2014

Ruszyła kampania reklamowa trasy Męskie Granie 2014

Ruszyła kampania reklamowa trasy koncertowej Męskie Granie 2014, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec.

czytaj dalej

Lech Premium sponsoruje 20. Przystanek Woodstock

Lech Premium sponsoruje 20. Przystanek Woodstock

Lech Premium został Sponsorem Głównym Przystanku Woodstock. W związku z nawiązaną współpracą w spotach marki pojawi się Jurek Owsiak.

czytaj dalej

Kosmetyki Vichy ratują skórę internautek

Kosmetyki Vichy ratują skórę internautek

Zespół marki Vichy wspólnie z agencją TBWA rzucił wyzwanie niedoskonałościom skóry. Wybrane drogą konkursu internetowego konsumentki zmagające się z problemami skóry wzięły udział w warsztatach z ekspertami Vichy.

czytaj dalej

"Wjazd na chatę" od kuchni

Prawie 3 mln osób, które zetknęły się z nazwą Jan Stróż. 3000 fanów w miesiąc i niemal 2000 osób aktywnie korzystających z aplikacji.

czytaj dalej

WOŚP może zmniejszyć chęć pomagania na co dzień

WOŚP może zmniejszyć chęć pomagania na co dzień

Socjologowie popierając akcję Jurka Owsiaka podkreślają, że duże akcje charytatywne mogą także wpłynąć na zmniejszenie filantropii na co dzień. Polacy wrzucając raz w roku do puszek swój datek mogą się poczuć zwolnieni z obowiązku pomagania na co dzień.

czytaj dalej

Polski e-handel rozwija się najszybciej w Europie

Polski e-handel rozwija się najszybciej w Europie

W USA w Cyber Monday zakupy robi nawet 4 mln osób na minutę. Moda zza oceanu przychodzi również do Polski. Na razie niewiele sklepów internetowych oferuje tego dnia specjalne okazje, ale to może sie zmienić, bo Polski rynek e-commerce rośnie najszybciej w Europie.

czytaj dalej

SMS obchodzi dziś 20. urodziny

SMS obchodzi dziś 20. urodziny

Dwadzieścia lat temu nastąpił przełom w komunikacji. Pierwszą krótką wiadomość tekstową wysłał 3 grudnia 1992 roku Brytyjczyk Neil Papworth. 160 znaków napisanych na klawiaturze telefonu komórkowego to dziś najpopularniejsza forma komunikacji tekstowej na całym świecie.

czytaj dalej

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”

Premiera kalendarza charytatywnego „Rozbieramy, żeby ubrać”

Kalendarz, który przedstawia rozbieraną sesję zdjęciową DJ’ów ESKI, trafi do odbiorców w Mikołajki. Odzież o wartości zysku ze sprzedaży tej wyjątkowej publikacji zostanie przekazana do wybranych Domów Dziecka. 

czytaj dalej

Jurij Gagarin bohaterem toruńskiej kampanii

Jurij Gagarin bohaterem toruńskiej kampanii

Kampania Torunia z okazji 50. rocznicy pierwszego lotu człowieka w kosmos. Wyjątkowa kampania outdoorowa promuje odbywający się 12 kwietnia w Toruniu spektakl audiowizualny.

czytaj dalej

Ekspress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

Ekspress Solidarności - efekty PR, czyli rzecz o wycinkach...

Ekpress Solidarności w TVP Info. Ekspress Solidarności wyruszył z Krakowa, po drodze odwiedził Auschwitz Birkenau. Potem ludzie z całego świata zwiedzali nocny Kraków.

czytaj dalej

Strona 1 z 2 1 2 »

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...