Zamknij

Media - Wideo - Wirale

Sponsoring kibiców trwa nieustająco

Sponsoring kibiców trwa nieustająco

Sponsoring kibiców trwa nieustająco

czytaj dalej

HTC w wiralowej kampanii z kolarzami

HTC w wiralowej kampanii z kolarzami

HTC prezentuje film HTC Detour. Wydany z okazji kolejnej edycji wyścigu Tour de France jest częścią dużej kampanii wirusowej i zachęca do jazdy na rowerze i poznawania na nowo własnej okolicy.

czytaj dalej

Wirusy w kampanii marki BoboVita

Wirusy w kampanii marki BoboVita

Marka BoboVita należąca do NUTRICIA Polska, producenta żywności dla niemowląt i małych dzieci, rozpoczęła kampanię reklamową soków w kartonikach opartą o marketing wirusowy.

czytaj dalej

Kampania wirusowa promuje Ceneo

Kampania wirusowa promuje Ceneo

Ruszyła kampania reklamowa największej polskiej porównywarki internetowej - Ceneo. W teledysku "Reprezentuję market (Diss na Ceneo)", będącym pastiszem hip-hopowej piosenki, łowcy wychwalają zalety tradycyjnych zakupów i gardzą "kilkaniem w sieci".

czytaj dalej

Prosektorium w kontrowersyjnej kampanii Planeta.FM

Prosektorium w kontrowersyjnej kampanii Planeta.FM

Planeta FM rusza z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej, która wykorzystuje narzędzia marketingu wirusowego. Akcja kontrowersyjnego spotu toczy się w mrocznych klimatach prosektorium. W przygotowanym klipie wykorzystano m.in. kultowy kawałek duetu Duck Sauce.

czytaj dalej

Kampania marketingu wirusowego TEB Edukacja

Kampania marketingu wirusowego TEB Edukacja

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała akcję marketingu wirusowego dla TEB Edukacja. Na jej potrzeby Biuro Podróży Reklamy przygotowało spot wideo wykonany w technologii animacji 2D. Agencja zajęła się również rozpowszechnieniem virala w internecie.

czytaj dalej

Strona 1 z 1 1

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...