Zamknij

Media - Wideo - Wideo firm

Rusza Drużynowa Liga Biegowa PKO Banku Polskiego

Rusza Drużynowa Liga Biegowa PKO Banku Polskiego

Na profilu bankowego Facebooka trwa konkurs na uczestników zespołu biegaczy złożonych z klientów Banku.

czytaj dalej

Bez wiedzy merytorycznej nie dogadałbym się z dziennikarzami

Bez wiedzy merytorycznej nie dogadałbym się z dziennikarzami

Wiedza merytoryczna to podstawa do podjęcia pracy w PR - mówi Piotr Plak z agencji Procontent - Ja swoje doświadczenia zdobywałem inwestując na GPW i handlując walutami.

czytaj dalej

Dzięki SMS kobiety zaczęły przyznawać się do swojego wieku

Dzięki SMS kobiety zaczęły przyznawać się do swojego wieku

SMS marketing jest skuteczny jeśli funkcjonuje wokół własnej bazy. Najskuteczniejsza baza marketingowa zbierana jest latami, często weryfikowana. Zaskakujące efekty przynosi SMS o weekendowych promocjach. Potrafi dać wzrost utargów o 25 proc. Jest to także narzędzie budowania lojalności wśród klientek, które otrzymują dedykowane urodzinowe SMS-y z prawem do specjalnej zniżki. W efekcie kobiety zaczęły przyznawać się do swego wieku - mówi Katarzyna Kostacińska, Monari Polska.

czytaj dalej

Video chat i filmy instruktażowe w sklepie Pat&Rub by Kinga Rusin

Video chat i filmy instruktażowe w sklepie Pat&Rub by Kinga Rusin

Zanim rozpoczęłyśmy prace nad sklepem Pat&Rub by Kinga Rusin, podjęłyśmy wysiłek by zbadać potrzeby naszych użytkowników. Zamieściłyśmy ankietę z pytaniami o to, jak chcieliby by marka komunikowała się z nimi. Na bazie tych odpowiedzi powstała strategia sklepu. Okazało się, że użytkowniczkom brakuje prostych, nawet tekstowych, instruktaży o produkcie. Postanowiłyśmy pójść krok dalej i namówiłyśmy Kingę Rusin, by stworzyć filmy instruktażowe na temat korzystania z kosmetyków Pat&Rub. Poza tym, znalazłyśmy aplikację, która pozwala na stworzenie wywiadu online. Można ją osadzić na Facebooku i to również odniosło ogromny sukces - tłumaczy Agnieszka Nowicka, niezależny ekspert e-commerce.

czytaj dalej

59 proc. Polaków oczekuje podwyżki swojego wynagrodzenia

59 proc. Polaków oczekuje podwyżki swojego wynagrodzenia

Mimo że blisko 80 proc. Polaków ocenia sytuację gospodarczą Polski jako złą, to większość z nas kondycję własnego pracodawcy ocenia pozytywnie i liczy w najbliższym czasie na wzrost wynagrodzenia – wynika z cyklicznego badania Instytutu Badawczego Randstad.

czytaj dalej

50 mln zł na promocję Polski w Azji

50 mln zł na promocję Polski w Azji

Polska powalczy o turystów z Azji. Polska Organizacja Turystyczna zamierza w tym roku przeznaczyć 50 mln zł na promocję naszego kraju na tamtejszych rynkach, koncentrując się głównie na Państwie Środka.

czytaj dalej

Rośnie liczba agresywnych reklam na smartfony i tablety

Rośnie liczba agresywnych reklam na smartfony i tablety

Rośnie liczba aplikacji zawierających agresywne formy reklamy na smartfony i tablety. Tylko w ostatnich 9 miesiącach podskoczyła o 210 proc.

czytaj dalej

Smyk.com: Wierzymy w Facebook jako kanał sprzedaży

Smyk.com: Wierzymy w Facebook jako kanał sprzedaży

Ruch w sklepie internetowym jest w 100 proc. mierzalny. W przypadku sklepu smyk.com najwięcej użytkowników płynie z Facebooka. Pomogły w tym kampanie social ads-owe, które wspierają posty produktowe zamieszczane przez sklep. Mocno w wierzymy w FB jako kanał sprzedaży. Poza Facebookiem źródłem traffiku są kampanie Google-owe, mailingi, pozycjonowanie organiczne itd. - mówi Michał Trębicki, Koordynator PR i Social Media w smyk.com.

czytaj dalej

Ania Kruk: Chcemy przyciągnąć do sklepów dziewczyny i kobiety

Ania Kruk: Chcemy przyciągnąć do sklepów dziewczyny i kobiety

Chcemy przyciągnąć do sklepów dziewczyny i kobiety, które rzadko mogą sobie pozwolić na zakup złota czy drogocennych kamieni – zapewniają właściciele i pomysłodawcy nowej marki, Ania Kruk.

czytaj dalej

Po Nowym Roku marketing bezpośredni znowu będzie na fali

Po Nowym Roku marketing bezpośredni znowu będzie na fali

Zamiast stosów ulotek i folderów reklamowych, które zwykle od razu trafiają do kosza, spersonalizowana oferta reklamowa na nasze nazwisko. Usługa direct mail, czyli kierowanie oferty reklamowej do konkretnego adresata w formie tradycyjnego listu, będzie mogła rozwinąć się po 1 stycznia 2013 roku.

czytaj dalej

Strona 1 z 4 1 2 3 ... 4 »

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...