Zamknij

Media - Wideo - Konferencje

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Jak zaapelowałaby siostra do przeciętnego konsumenta, by zwracał uwagę na kwestie społecznej odpowiedzialnosci firm?

czytaj dalej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Czy dbałość o społeczność, środowisko w której działa siostry przedsiębiorstwo postrzega siostra jako moralny obowiązek czy może budowanie przewagi konkurencyjnej?

czytaj dalej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Prowadzenie biznesu przez wielkie międzynarodowe korporacje kojarzone jest zazwyczaj wyłącznie z czerpaniem zysków finansowych i komercją, czy siostry zdaniem można w jakiś sposób przełamać ten stereotyp?

czytaj dalej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Społeczna odpowiedzialność biznesu oczami prof. Grzegorza Kołodko i siostry Małgorzaty Chmielewskiej

Jak siostra rozumie pojęcie CSR, czy termin „zrównoważony rozwój” funkcjonuje również w siostry środowisku?

czytaj dalej

Rozpoczął się IX Kongres Public Relations w Rzeszowie

Rozpoczął się IX Kongres Public Relations w Rzeszowie

Dariusz Tworzydło o rozpoczęciu Kongresu PR 2010. Przez trzy dni Rzeszów staje się miejscem nawiązywania kontaktów, wymiany doświadczeń i spotkań przedstawicieli różnych dziedzin nauki oraz reprezentantów branży public relations.

czytaj dalej

Pierwsza konferencja o e-mail marketingu

Pierwsza konferencja o e-mail marketingu

SARE zaprasza na konferencję 11 maja 2010. Okazją do jej zorganizowania będzie premiera nowatorskiego rozwiązania SAREscript, które znacząco rozszerza możliwości związane z komunikacją przy wykorzystaniu poczty elektronicznej.

czytaj dalej

Trwają przygotowania do IX Kongresu Public Relations

Trwają przygotowania do IX Kongresu Public Relations

Trwają przygotowania do IX Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 21-23 kwietnia 2010 r. w Rzeszowie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będą badania w komunikacji. Zapowiedź IX Kongresu PR w Rzeszowie.

czytaj dalej

Dużo polityki, świetni prelegenci i aspekt biznesowy - V Kongres PR 2010

Dużo polityki, świetni prelegenci i aspekt biznesowy - V Kongres PR 2010

Jason MacKenzie mówi o definicjach public relations. W rzeczywistości PR to: "zaplanowana perswazja skierowana do ludzi mająca na celu przekonanie ich do popierania celów sponsora. Wykorzystuje się w tym celu relacje z mediami i inne formy kontaktu".

czytaj dalej

Strona 1 z 3 1 2 3 »

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...