Zamknij

Media - Wideo - Kampanie społeczne

Po niektórych ludziach znika ślad…

Po niektórych ludziach znika ślad…

15 grudnia wystartowała kampania społeczna Fundacji ITAKA - Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych pod hasłem „Po niektórych ludziach znika ślad”.

czytaj dalej

„Jestem mamy i taty”. Kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka

„Jestem mamy i taty”. Kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka

Ruszyła kampania społeczna Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”, przygotowana przez Agencję TELESCOPE. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców.

czytaj dalej

Highlite PR odpowiedzialna za komunikację Tygodnia Ruchu - Move Week

Highlite PR odpowiedzialna za komunikację Tygodnia Ruchu - Move Week

Już od 7 do 13 października w Polsce odbędzie się Tydzień Ruchu, czyli inicjatywa poświęcona sprawności fizycznej i zdrowemu stylowi życia. Jest to ogólnoeuropejska kampania, której celem jest zwiększenie liczby aktywnych Europejczyków.

czytaj dalej

„Negocjatorzy” z ING Życie

„Negocjatorzy” z ING Życie

Ona obiecuje, że nie będzie tyle mówiła i pytała ciągle czy wygląda grubo, a on w zamian za sprawdzenie stanu swojego zdrowia może zyskać dodatkowe korzyści. W duchu damsko-męskich negocjacji powstały spoty reklamowe do kolejnej odsłony kampanii ING Życie.

czytaj dalej

Fabryka Komunikacji Społecznej z kampanią dla Policji

Fabryka Komunikacji Społecznej z kampanią dla Policji

Fabryka Komunikacji Społecznej (FKS) rozpoczęła realizację kampanii społecznej dla Policji pod hasłem „Kieruj się rozsądkiem”.

czytaj dalej

Aktorka Karolina Gruszka twarzą kampanii Greenpeace

Aktorka Karolina Gruszka twarzą kampanii Greenpeace

Karolina Gruszka, znana aktorka młodego pokolenia, pomaga Greenpeace w kampanii „Przychylmy pszczołom nieba”, mającej na celu ochronę pszczół.

czytaj dalej

Kampania zachęcająca małżeństwa do prokreacji

Kampania zachęcająca małżeństwa do prokreacji

Fundacja Mamy i Taty rozpoczyna kolejną kampanię społeczną. Tym razem pod hasłem "Pomyśl o dziecku". Przekaz kampanii skierowany jest do małżeństw wychowujących jedno dziecko i ma zachęcić do rozważenia decyzji o powiększeniu rodziny.

czytaj dalej

Rusza program „W 90 dni do EKO”

Rusza program „W 90 dni do EKO”

W ciągu 90 dni prostymi sposobami można poprawić swoje zdrowie i samopoczucie – przekonują organizatorzy programu „W 90 dni do EKO”. Od dziś przez trzy miesiące, każdy kto ma dostęp do internetu, będzie mógł skorzystać ze wskazówek dotyczących zdrowego odżywiania i stylu życia.

czytaj dalej

Kamapania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji i Telescope "Pełnoprawni i Aktywni"

Kamapania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji i Telescope

Kamapania Fundacji Aktywnej Rehabilitacji i Telescope "Pełnoprawni i Aktywni"

czytaj dalej

Kampania „Nie marnuj jedzenia – myśl ekologicznie”

Kampania „Nie marnuj jedzenia – myśl ekologicznie”

Kampania „Nie marnuj jedzenia – myśl ekologicznie”

czytaj dalej

Strona 1 z 6 1 2 3 ... 6 »

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...