Zamknij

Media - Wideo - Edukacja

Twitter służy nam do kontaktu z liderami opinii

Twitter służy nam do kontaktu z liderami opinii

Twitter ma niezbyt duże znaczenie dla firmy Allegro. Jednak to się może zmienić w przyszłości jeśli stanie się narzędziem zasięgowym i kiedy będzie możliwość targetowania reklam w Polsce. Pozwala skrócić dystans między marką, a użytkownikiem - to jego główny atut - mówi Mateusz Puszczyński, Allegro.pl, Lider zespołu Social Media.

czytaj dalej

VISCOPLAST, stopy go uwielbiają! – rusza nowa kampania 3M

VISCOPLAST, stopy go uwielbiają! – rusza nowa kampania 3M

Rozpoczęła się wiosenna kampania marki Viscoplast. Telewizyjne spoty reklamowe i bannery w największych serwisach www będą promować linię plastrów Viscoplast do kompleksowej ochrony stóp. 

czytaj dalej

Spot „Tatuaż” nową wizytówką kampanii społecznej Ministerstwa Finansów dotyczącej rozliczeń rocznych

Spot „Tatuaż” nową wizytówką kampanii społecznej Ministerstwa Finansów dotyczącej rozliczeń rocznych

 Aby przekonać podatników do korzystania z systemu e-Deklaracje i pokazać, że administracja podatkowa potrafi podejść do swoich zadań z „przymrużeniem oka” Ministerstwo Finansów po raz kolejny sięga po reklamę telewizyjną i media społecznościowe.

czytaj dalej

Nowa kampania 1% dla WWF Polska od TBWA

Nowa kampania 1% dla WWF Polska od TBWA

WWF Polska, jedna z największych na świecie fundacji działających na rzecz ochrony przyrody, rozpoczęła nową kampanię. Akcja pod hasłem „Tylko jeden gatunek może uratować wszystkie”, zachęcająca do przekazywania 1% podatku na działalność Fundacji, została przygotowana przez agencję kreatywną TBWA. Prowadzone działania obejmują m.in. internet, telewizję, kino, outdoor oraz prasę.

czytaj dalej

Twój mąż kocha Cię całym sercem? Twoja mama kocha Cię całym sercem? - ruszyła telewizyjna odsłona kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”

Twój mąż kocha Cię całym sercem? Twoja mama kocha Cię całym sercem? - ruszyła telewizyjna odsłona kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”

10 grudnia odbyła się premiera spotów telewizyjnych kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”. Sponsorem kampanii jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do regularnej kontroli ciśnienia krwi oraz profilaktyki chorób układu krążenia.

czytaj dalej

Kanarek, pies i kot uczą jak być eko dzięki Grupie ENERGA

Kanarek, pies i kot uczą jak być eko dzięki Grupie ENERGA

 ENERGA. Po prostu włącz - tak brzmi hasło jesiennej kampanii wizerunkowej Grupy ENERGA. W nowych spotach reklamowych ENERGA oraz nietuzinkowi aktorzy przekonują do oszczędzania prądu i korzystania z usług dostawcy najbardziej ekologicznej energii w Polsce.

czytaj dalej

100 TYSIĘCY FANÓW „GAZETY WYBORCZEJ” NA FACEBOOKU

100 TYSIĘCY FANÓW „GAZETY WYBORCZEJ”  NA FACEBOOKU

„Gazeta Wyborcza” osiągnęła liczbę 100 tys. fanów na Facebooku - to najwięcej wśród polskich tytułów prasowych. Ciekawe artykuły, gorące dyskusje, zaskakujące zdjęcia, to stałe elementy fanpage’a „Gazety”.

czytaj dalej

Raport z badań eye-tracking Facebooka

Raport z badań eye-tracking Facebooka

Zespół User Experience K2 przeprowadził badania eyetracking (śledzenie wzroku użytkowników) serwisu Facebook. Wyniki wskazują na to, że użytkownicy poświęcają wpisom marek prawie tyle samo uwagi, co wpisom znajomych.

czytaj dalej

TEKLA PLUS edukuje studentów Uniwersytetu Warszawskiego

TEKLA PLUS edukuje studentów Uniwersytetu Warszawskiego

Agencja VanguardPR dla projektu Tekla Plus Akademickiego Stowarzyszenia Edukacji Samorządowej przy UW. Tym razem nie chodziło o wypromowanie w Internecie produktu, oferty czy marki. Promowana miała być głównie idea przedsiębiorczości akademickiej.

czytaj dalej

Rzeczywistość mocno poszerzona w Samsung PL

Rzeczywistość mocno poszerzona w Samsung PL

Film z prezentacją możliwości aplikacji AR na Samsung 3D LED TV. Użytkownik ściąga na swój komputer aplikację AR oraz drukuje kartkę ze znacznikiem, który wywołuje efekt Augmented Reality.

czytaj dalej

Strona 1 z 2 1 2 »

Rankingi uczelni są wyznacznikiem potencjału gospodarczego kraju

W biznesie miernikiem sukcesu są udziały rynkowe. Uczelnie wyższe z kolei lubią się porównywać w rożnego ...

Dagmara Żółtek o zbliżeniu marek i konsumentów

Dagmara Żółtek, Adv.pl, opowiada o zbliżeniu marek i konsumentów. Marki zaczęły nawiązywać z konsumentami dialog. Co ...